lördag 13 februari 2010

mera snö = varm sommar

En ny dag. Med ny snö. Jag hatar fortfarande snön. Lika mycket som jag alltid kommer att hata den.

Igår kom krille hit, sen gick han hem tio imorse. Match i trelleborg idag, i detta vädret!! Herregud. Jag ska hoppa in i duschen snart, sen om ett tag ska pappa tatuera mig lite, fylla i. Ont, men snyggt. Eller nej, det gör inte så ont. Lite, men det hör till. Kommer få problem att sova inatt, fan.. Jag som älskar att sova. Jag känner också att jag idag måste läsa lite ur snabba cash. Jag och krille hade såååååååååååååååhhhhhääääääääääääääääääär olika åsikter igår om filmen eller boken var bäst. Han säger boken... Jag säger filmen. Jag har rätt.

Ikväll är det mello (förra årets slangord) och jag ska äta popcorn. Micropopcorn, inte grytpopcorn. Nog om det, visar nog nya bilder på tatueringarna senare.

Inga kommentarer: