fredag 12 februari 2010

en liten aning snabba cash

Klockan är typ sju och den känns som natt. Jag är helt slut i hela kroppen. Så snart ska jag ställa mig i duchen och skönt ska det bli. Varmt också. Sen ska jag nog ta mig hem till krille tror jag, eller vise versa. Ska fundera på det i duschen.

Idag åkte jag in till skolan för att ha en lektion med B klassen, vilken rolig lektion det var! Efter vi hade haft den åkte jag, Carl-martin, jerry och ewe till donken. Gillar att åka disckssons bil, fet med stil. Som man säger i snabba cash. Sen släppte han av mig på stationen så tog jag tåget hem, handlade med mamma sen åt jag en semla. Snart ska jag dricka ett glas cola, eller det gör jag nog efter duschen. Ska också bestämma vad jag ska ha på mig. Svåra val. Har ont i benen idag också, träningen ger utslag. kanske skulle duschat med mina skor nu kom jag på, ja det ska jag!

Vet inte riktigt om jag älskar mina nya bild, vet bara att jag diggar den. fet cool, fet med status, fet a

Inga kommentarer: