torsdag 11 februari 2010

en puss dåvah

Nu är det kväll. Min första utomhus träning är över. Den var inte lika kall som jag trodde, eftersom svetten rann längst hela ryggen och i pannan. Trodde inte man kunde svettas så mycket när det var så kallt. Men nu har jag fått det motbevisat. Snart ska jag lägga mig och fortsätta läsa snabba casch, lätt den BÄSTA boken jag har läst. Och då har jag inte ens kommit till en femtedel. Om boken är bättre än filmen kan jag inte säga ännu, men om ett tag kan jag. Men jag kan ju säga att man känner igen sig i boken eftersom man sett filmen, men filmen enligt mig är fortfarande bättre (eftersom jag såg den först och fick ett ''första'' intryck) Men sen är boken bättre eftersom den är mer detaljerad. Men jag blev lit ebesviken på att Jorge inte rymde likadant i boken som på filmen. Filmen var bättre, mycket coolare.

Imorgon är det fredag, jag har bara en lektion. Den börjar klockan tio, sen efter den ska jag hem och åka pulka med min lillebror tror jag. Snäll som jag är :) Sen ska jag äta mat, helgmat är alltid godast. Snart är det även lördag = melodifestivalen!!!! goooooooooooooooo andreas johnsson!!!!!!

nu har min mamma lite mer att läsa
puss på henne och pappa, och lillebror och mina andra två töntar till systrar. och krille. jaja, en puss till alla som vill ha en puss då. (inte dom fula) - nej mamma, du är inte ful ;)

Inga kommentarer: