lördag 9 januari 2010

nummer ett, hemifrån

Nu sitter jag varken på min egen data, eller på pappas data. Jag sitter inte ens hemma hos mig själv. Det har idag varit -13 grader ute, herregud. Var är sverige på väg? Imorgon ska det bli -27 grader i mitten av sverige. Hur ska man kunna gå ut då, undrar jag? Tur jag inte bor där, hade fått panik.

Idag skulle jag sy. Vilket jag gjorde men det blev inte så lyckat. Satt och sydde om en tröja i tre timmar. Jag gjorde i mitten ett misstag som jag fick sota för och tror ni inte jag gjör samma sak sen igen? Jo.. Så tröjan, eller västen heter det. Blev misslyckad. Så det projektet la jag ner.

Annars idag har jag ätit tacos. Har sett fram emot den maten sen igår, haha! Och sen har jag självklart kollat på Lets dance. Eftersom Rabih är med och det får man ju inte missa. Nallebjörnen alla älskar. Eller inte alla..

Nog om det, nu ska jag krypa ner i sängen

1 kommentar:

Anonym sa...

vems säng?:S