torsdag 7 januari 2010

ett mycket bättre inlägg

En vecka in i det nya året. Som man kan läsa av dom få raderna jag skriver, har jag inte tid att sitta här nu på lovet. Nu hamnade jag framför datan i väntan på att jag ska åka iväg till träningen. Ikväll är det äntligen konditions träning i ishallen, längtat efter det hur länge som helst. Springa tio varv upp och ner för trappor i ishallen låter väl inte så kul, men det är så jäkla skönt.

Igår åkte jag skridskor, gick skridskor i början. Efter ett tag gick det lite bättre. Men fan vad man får ont i fötterna. Var ute i nästan två timmar sen började magen ropa efter mycket mat. Två mackor som frukost är inte så lyckat att leva på en hel dag.. Men vem behöver mat när det finns glädje och hjärtan? Sen var jag trygg och mådde bra hela kvällen.

Idag är det också snö. Jag klädde på mig tre lager kläder sen körde vi till golfbanan och åkte pulka. LÄTT att jag och lillbror ägde sönder allt. Men efter ett tag tyckte han inte det var lika roligt, då åkte vi hem så han fick sova :) plutten. Nu ska jag klä på mig inför träningen, laga mat och planera hur jag ska sy om en tröja imorgon. För då jäklar åker min symaskin fram igen!

Inga kommentarer: