torsdag 14 januari 2010

matten är över, för gott

Det känns som jag inte sover någonting på natten. Jag har somnat i soffan nu varje dag efter jag har kommit hem från skolan. Känns så dumt att bara somna, men det är ju inget jag kan hjälpa. Spver till klockan ringer på morgonen, sover på bussen, sover på vägen hem, sover hemma, ätrer, tränar, pluggar, går och lägger mig för kvällen sen upp igen. Man kan ju tro att jag knarkar min kudde, typ. Fast det gör jag inte. Snart ska jag iväg på träning, skönt att springa. Kondition idag, musik hög som fan i öronen och flygande steg. Det är skönt. Man kan just nu tro att lillebror knarkar, han har ju energi så det räcker och blir över. Lilleman. Nu ska jag byta om, ikväll får jag fin främmande. Spännande

Visst ja, jag klarade min matte kurs!! Fy fan vad gött, nu är matten över föralltid. Hur bra?! Del två på nationella gick över 5 gånger bättre än första delen, i poäng då. Glad amanda, slutar redan elva på torsdagar

Inga kommentarer: