onsdag 13 januari 2010

glest med ord, jag vet

Jag får väll skriva ett och annat här kanske. Jag lever, oh no kanske vissa tycker. typ spyh. Skit samma, bara HR som fattar. Skolan idag var kul så jag höll på att dö, men även pinsam så jag grät pinsammatårar. Män i kockmössor. Jag gjorde provet idag, eller vi heter det eftersom båda klasserna gjorde det. Fy fan vad bra det gick, kändes as bra. Rune sa till mig att det såg ut som ett mvg, peppar peppar!! Efter det åkte jag hem, åt kanelknäckebröd, somnade i soffan, mammma ropade att det var mat efter någon timma. Sen satte jag mig ner och gjorde lite kort, sen kom det besök till mig, ytterst trevligt. Kan man säga att man älskar det fast man inte sagt det ännu?

Och nu ska jag läsa tjugo sidor i en tråkig bok, gråta till grey's, sakna och älska.

Inga kommentarer: