lördag 16 januari 2010

dagen efter fredagen

Här går det inte framåt precis. Typiskt mig nu känner jag. Men det får man leva med ibland, även om man kanske inte gillar det riktigt. Men jag är jag, bra iallafall. Igår skrev jag inte, hade inte tid. Men det var fredag, jag var i skolan, åt på Graffiti, mums. Sen åkte jag hem, hjälpte mamma med lite saker, Kramade lillebror, åt hemabakade pitabröd med räkor, kollade lets dance. Tack för det rabih!! Sen sov jag gott, fast inte hemma.

Sen återstår idag att skriva om; Jag fixade mig imorse, sen stack hela familjen iväg till hbg. Skulle ta en massa syskon kort. HAHA, säger jag bara. Tur jag fastnar på bild. Eller fastnar gör jag, men det är precis.. Vid fem var vi hemma, hungrig som en varg. Och vad passar inte bättre då än lövbiff, guds bästa skapelse. Sen satte jag mig och gjorde om vårt matbord till ett scrapbooking bord. Sen gav jag mig ut i kylan och ikväll sover jag inte hemma

min helg, i ord typ och på fredag ska jag på bio. Snabba cash

Inga kommentarer: