söndag 17 januari 2010

en vecka är passerad

Idag bestämde vi oss väldigt snabbt för att åka till väla efter vi hade duschat, jag och mitt andra hjärta. Vi körde snabbt hem till mig där jag fick sminkat mig, sen for vi iväg. Gick runt i cirka två timmar, jag blev inte ett öre fattigare men det blev han. Hittade mina fotbolls skor, så snart åker vi in och köper dom så jag hinner springa in dom. Vi var hemma runt fem, gick in och kollade lite tv. Åt kvällsmat sen satte jag mig och gjorde kort, nu sitter jag här för att berätta om min dag. Så jag inte glömmer det idag också. Hel min vecka är bokad, trevligt.
Måndag; skola, träning
Tisdag; skola, träning
Onsdag; skola, kurs
Torsdag; skola, träning
Fredag; skola, bio
Lördag; INNOMHUSCUP!!


och på tal om kort..

1 kommentar:

Anonym sa...

vem han?:S