måndag 18 januari 2010

snart fredag

Äntligen är denna måndagen snart slut, eller jag ska väll inte säga äntligen. Men jag hatar verkligen skolan på måndagar, lång och dryg. Tur jag har så bra vänner som livar upp hela stämningen :) När jag äntligen var hemma från skolan tog jag och åt mackor. Höll på att tuppa av eftersom skolmaten idag var grismat. Sen fixade jag lite, tog på mig träningskläder och satte mig och gjorde kort. Där jag igentligen ska sitta nu, men jag pausar. Ska snart sticka till träningen också, ska bli roligt. Fotboll i 1,5 timmar idag. Inte fel. Nu när jag har lärt mig lite olika fintar och trix! Klarade dessutom fyra kickar innan(med studs) men iaf, REKORD!!! Nu ska jag sätta mig igen så jag hinner lite innan tåget går, men innan dess. Mitt favorit citat;

It doesn’t matter how tough we are. Trauma always leaves a scar. It follows us home. It changes our lives. Trauma messes everybody up, but maybe that’s the point. All the pain and the fear and the crap. Maybe going through all that is what keeps us going forward. It’s what pushes us. Maybe we need to get all messed up before we can step up.

Inga kommentarer: