onsdag 23 december 2009

två timmar och 41 minuter, utan popcorn

WOW! Filmen avatar var den bästa filmen jag NÅGONSIN har sätt. Alla älskar ju titanic och top gun är äckligt jävla bra. Sen dör man ju till twilight, både ett och två. Dirty dancing ska man ju inte tala om, inte heller fast and furious. Alla dom filmerna är bäst i sina kategorier eftersom dom alla har olika handlingar. Avatar är inte innom dessa kategorierna, MEN, avatar är bättre än alla dessa filmerna, tillsammans! Det var som pappa sa när vi gick ut ''jag hade kunnat ställa mig i kön, köpa en biljett och se den en gång till nu direkt efteråt''. Det behövdes inga popcorn eller någon dricka, för det kändes inte som om man satt där i nästan tre timmar. Den hade allt och lite till. Man var aldrig trött i ögonen och tyckte att det inte hände något, för det gjorde det verkligen. Det var action, krig, drama, kärlek, känslor, nervdarrande och så bra. Perfekt. Med det vill jag säga; SE DEN!

nu ska jag återgå till mitt avsnitt av anna ankas jul. Sen ska jag hjälpa mamma med allt annat och sen ska jag äta mat, mycket mat. Och gissa gissa gissa, vad som precis kom hem till mig på posten!!! Ja, calles skiva

Inga kommentarer: