tisdag 22 december 2009

julen med anna anka, är den bästa julen

Anna ankas jul är nog det bästa jag har sett. Min pappa tycker hon är ett stort skämt och mackan tycker jag påminner om henne. Tar det som en komplimang. Det är nog den ända svenska kvinnan som har så starka åsikter och som vekligen står för dom. Älskar det. Det ända jag tycker är fel är att brunetter är tråkiga, för jag är fan INTE tråkig.

Varför jag inte skrev igår var för att jag spenderade hela min dag i Malmö. Vackra malmö. Måste ta och åka dig någon dag när mina pengar har rullat in igen. När det är jul i storstäder, då gillar jag det. Idag vet jag inte vad jag ska göra mer n att gå på bio ikväll med pappa och syrran. Avatar. Hoppas hoppas att den är bra. Alla som har sett den har sagt att den är svin bra. Annars då? Min skiva är skickad, TOPPEN! En marry rocking christmas á la calle kristiansson YY

1 kommentar:

Slidis sa...

Haha, vadå att Calles skiva går 24/7 på spotify :D så jävla bäst :D