torsdag 31 december 2009

sista dagen 2009

Sitter och lyssnar på dom bästa låtarna som har funnits detta året. Tänk att imorgon är en ny dag på det nya året? Förra nyår var jag blond och kär. Detta året är jag brunett och helt. Typ sådär någonting. Jag ska väll snart hoppa in i duschen antar jag. Allting är klart för ikväll, kläder, dricka, fest och sovplats. Sovplatsen blir hemma, med slidan och hassan. Sötungar. Förra året hoppades jag för mycket på nyår och det blev kaos. Så detta året vill jag bara ha det så bra som möjligt med mina närmaste vänner. Skåla in det nya året, skratta, gråta och prata minnen. Känna sig älskad av dom man vill är underbart, som en drog. Vid tolvtiden rinner alla ner till byn, där skålar jag in det nya året med ytterligare lite personer. Sånnadära man vill ha med sig i en ryggsäck överallt och plocka fram lite imellanåt när man känner sig nere. När allting börjar bli trist, går vi hem. Jag ska nog börja göra vid mig lite smått nu. Jag ska be någon ta en bild på mig ikväll innan jag sticker, mest för att mina kläder är så tuffa

Inga kommentarer: