fredag 1 januari 2010

ett jävligt bra nyår!

Innan jag drog ut igår, bröt kaoset ut. Jag var helt klar. Håret, sminket och smycken. Jag skulle bara dra på mig min ''klänning''. Jag ber mamma om hjälp flr jag kan inte dra upp hela dragkedjan själv. Då PANG(!!!!!!!!!!!!!) den går isönder. Pappa försöker laga den, jag nästan gråter. Pappa kan inte fixa den. Då försöker jag komma på något jag kan göra. Så jag letar fram saker i sylådan och börjar sy, när jag väl är klar märker jag att kedjan är HELT av. Tror jag dör. Eller jag dog. Så jag blev så jävla förbannad. Tog på mig en annan klänning och gick ut.

Började hos jarl, sen gick vi hem till emmie. Panik med stort P. Drog därifrån hem till Timmie. Då började nog min bästa kväll ever. Det var skratt, dans, dricka, samtal, kyla, fummel, fammel och ja, Allt. Det var i princip Ida, Anna, jag och grabbar. Så underbart härligt. Inte på ett sexuellt sätt, utan på ett festligt glädjesätt. Klockan tolv sprang jag, Anna och Mackan ner till torget, öppnade en flaska champagne och skålade in det nya året. När vi nästan frusit fast i marken drog vi hem till Timmie igen. Där blev det glädjehopp gånger två. Jag och ida staplade hem tjugo i fyra, somnade med kläderna på i sängen och var lyckligast i världen.

3 kommentarer: