söndag 22 november 2009

idol är en musiktävling, man måste inte vara snygg!

Det var ju utgång igår och jag trodde jag skulle slå ner största delen av tjejer igår. För det första var det ju ''fest'' trodde alla, men nej, det var ett barnkalas. Flickorna i detta fallet, eftersom alla var små, bar magkorta kjolar, höga skor och hade tuperat hår. Dom frågade efter cigg en gång var tionde minut, men tog endast munbloss. Stog och gned sig och knäppte upp skjortorna på killarna. Spydde och såg bara jävligt patetiska ut. En kille kom och frågade oss som var 17+ varför vi bara satt ner och inte dansade. Då svarade jag; ''jag trodde jag skulle på fest, men detta är ett jävla barnkalas'' och då undrade han om jag inte kunde ha kul bara för folk jag inte gillade var på festen. ''Det handlar inte om vem jag gillar eller inte. Folket här inne som jag inte gillar vet om det för det har jag förklarat klart och tyligt för dom. Men jag fattar inte att man kan bete sig som dom gör. Dansen, kläderna och drickan. Kan man inte dricka ska man inte dricka. Att spela dum och vara full som fan är bara löjligt. Och jag har kul som man med folket som sitter vid detta bordet eftersom vi är i samma ålder och i samma våglängd i livet.'' Sen gick han. Sen om killen som hade festen tycker tjejerna är trevligt skiter jag fullständigt i. Jag gick hem vid halv tolv, för då började redan tjejerna decka i killarnas knä. Somnade skönt i min säng och vaknade bredvid pierre

5 kommentarer:

Anonym sa...

Om du nu är så jävla duktig själv. Hur kan man då ha fått så mkt skit? För när jag hör ditt namn i andras meningar så kommer ordet hora alltid efter.

Anonym sa...

men lilla gumman du av alla borde inte klaga på dom. Du va inte ett dugg bättre själv, däckade innan du ens kommit ifrån förfesten, låg och spydde ner dig själv på avslutnings festen i 9an ;)

Anonym sa...

haaha, e du tilsamans med karlsson ?? ;O

Anonym sa...

omfg. töntig, "kan man itne dricka så ska man inte dricka". du va ju bättre när du gick i 9an eller ? o.O... sluta gnälla och låt alla lära sig sin gräns ..

emilia sa...

det är skillnad på 9'an och andra ring, snälla hör ni inte hur ni själv låter?

Det ni kommenterar är samma sak, så varför skriva det två gånger? Dessutom är det som jag sa förut, det är skillnad på 2 år.

Visst ska folk lära sig sina egna gränser, men vad fan gör dom på en fest med 18+ folk? Det är jätte störigt och jag håller med amanda, vart man än går så är där massor av småtjejer som inte kan bete sig normalt..

Det är ganska synd om dom dock då dom tydligen missuppfattat hela saken med 'när gränsen går och när det är dags att lägga ner' .

Förstår inte hur småflickor idag, ens vågar?, gå på en fest med äldre människor och totalt skämma ut sig på det sättet?

Det finns säkert människor som tycker annat, ni tillexempel?, men det rör mig inte i ryggen värst mycket..

Men var inte och slicka amanda's fötter är ni snälla, det kommer bara sluta dåligt? (antar att ni inte kommer förstå den sista meningen heller -.-)