lördag 21 november 2009

fullspäckad lördag

Klockan är inte ens tolv och jag har hunnit baka en kaka! Stoffe ska nämligen få den ikväll på festen när vi kommer dig eftersom han fyller år. Så kul. Jag har provat alla klänningar och kjolar jag äger också, för jag vet inte precis vad jag ska ha på mig ikväll. Men tror jag har hittat rätt nu, det känns som det iaf. Fast flickorna kommer hit halv fem, så får fråga dom också. Men innan dess ska jag till karlzons mamma, ditbjöden på fika. Jag är så nervös så jag dör. Måste välja kläder till det också. Och jag har bara 1,5 timme på mig innan vi kör. In på ica, ta ut pengar och köpa en blomma måste jag också göra. Panik, lite smått. Skriver nog innan jag drar ikväll :)

Jag är förbannad på att Reza åkte ut igår. Vafan gör Tove kvar, hon är 14 år och kan inte sjunga.

1 kommentar:

andre sa...

Tove e kvar för hon e FETT SNYGG ! ;)