måndag 23 november 2009

regn och snart december

Jag slutade redan vid elva idag. Skönt på en måndag. Men nu sitter jag här med ett berg av läxor jag hade tänkt göra idag och imorgon. För imorgon är jag ledig hela dagen, så jag ska bara iväg på kvällen och träna. Men det är ju inte förens halv nio. Klockan 16.42 tar jag råget till hbg idag och kollar bio. ÄNTLIGEN är den ute. Jag har ju längtat sönder nu i ett år. Så jag måste kladda på lite smink. Orkade inte det imorse, hade ändå bara skridsko i skolan. Jag trodde helt ärligt att min lärare skulle få ringa hem till min mamma och säga att jag låg på sjukhuset. Men jag klarade mig. AH, jag har köpt en michael jackson kopp! Nu kommer alla mina mornar blir skit bra tack vare honom. mums. Och snart kommer THIS IT IT ut på dvd. Toppen.

Inga kommentarer: