lördag 10 oktober 2009

VM kval och snygga bilar

Snart börjar fotbollen, vilket man inte får missa! Efter det blir det 2 fast 2 furious, alltså tvåan. Ettan visades igår. Love it. Pappa och jag kom fram till att vi skulle åka iväg och köpa en ratt, så vi kan börja spela igen. Så jävla roligt. Idag blev jag väckt jätte tidigt, åt frukost, åkte hem till morfar och åt kanelbullar. Lördag = godisdagen. Jag är så stolt över mig själv att jag inte ätit en enda godisbit på över en vecka. Efter det gick jag en runda med perfekt sällskap. Kom hem, åt kvällsmat. Så nu är vi tillbaka på det jag började med, fotbollen. Tre minuter kvar och jag är taggad. Har laddat upp med Danmarks VM låt. Ska sitta och sjunga den nu, lovade britta(min dansk lärare) att sjunga den och hålla på Danmark ikväll. Vit helg denna helgen, eftersom nästa helg kommer vara ett stort party. Fredagen med min kära (läs: en kille) och lördag med mina vänner. Slidan och fisen, vi i helsingborg. Tre tjejer med torrast humor, perfekt!

1 kommentar:

Slidan :) sa...

helgen kommer bli bäst :)