söndag 6 september 2009

in my heart i know

Hemma och hel. Vilken helg, vilken helg. Vaknade tidigt på lödag, började med att spika upp tavlorna, fixa det sista. Så nu är det bara sängsben jag ska ha, så jag kan få under mina lådor. Sen är det helt klart, dörren är på plats. Tar snart kort. Kom på nu att jag måste putsa min spegel.

Efter jag var klar med det började jag göra vid mig, sen kvart i två mötte jag p på stationen. Spenderade några timmar tillsammans, sen satte vi oss på tåget och jag åkte hem till frida och han gick hem till sig. Tänk så snabbt jag kunde falla för någon. Hemma hos frida gjorde vi inte mycket, åt, satte i lisas löshår, gick ut en runda, snacka och skrattade så vi låg dubbla imellanåt. Sen gick vi och la oss redan halv elva, vaknade tolv timmar senare helt utvilade. Då duschade vi, fixade oss och gick till tyrs hov. Frida jobbade och jag kollade hockey. Träffade många jag inte träffat på länge. Vid tre gick jag till tyrs hage, åkte iväg till hlm och kollade fotboll. Sen hem igen. Hem ljuva hem. Snart ska jag sätta mig och kolla ensam mamma söker, säsongspremiär. GÖTT!

Inga kommentarer: