söndag 6 september 2009

i want you to know

Nu sitter jag på golvet i mtt nya rum, känns konstigt. men så är det, mitt nya rum. Syrran ligger i min säng och ska göra det i några nätter nu medans hennes rum blir målat. Trevligt med lite sällskap antar jag. Upp tidigt imorgon, går ända till tre. Sen hem, tvätta av mig allt smink och sen ska jag ut. Tisdagen är det köket igen, tror det är jag som har hand om efterrätterna denna vecka, slappt och skönt. Kan vara bra för mig eftersom förra veckan var så jävla varmt och stressigt. Stog vid spisen hela dagarna och fläktarna funkade inte. Stressigt och svettigt. Efter skolan på tisdag ska jag hem och duscha sen sätta mig på tåget till tyringe. Varför nu detta då? Det får ni veta tids nog

Nu ska jag lägga mig i sängen med syrran och skriva

1 kommentar:

emilia sa...

vad som nu än hänt? Så hoppas jag att det inte är någonting allvarligt :| <3