lördag 5 september 2009

hapiness

Idag har jag varit dålig på att skriva, jag vet. Men ända sedan jag kom nhem har jag bra gjort vid på mitt rum. Så nu är det helt klart, eller har tavlor kvar som ska sättas upp. Men det fixar jag imorgon :) Tar kort och visar imorgon också, så ni får se.

Annars då? Skolan idag gick bra. Började med danska, sen blev jag utslängd från engelskan kan man säga. För smart, kan allt. Matten gick bra. Sen livsmedelskunskap. Hon gillar inte mina och jontes skämt, så vi blev utslängda efter tiotals tillsägelser. Slutade dock tidigt, finfint.

Imorgon är det lördag, äntligen. Åhh, längtar. Eller idag är det lördag, klockan är ju kvart i ett, herrejävlar. Där svor jag. Vad gör jag vaken? Nej nu måste jag kolla greys, sen sova.


bild sen bj, lycka

Inga kommentarer: