måndag 14 september 2009

always and forever




I mitt liv har du gjort mening. Min dröm är att du kommer tillbaka, att du inte är borta. Och eftersom jag lever efter ''drömmar kan ingen döda'' kommer denna väl slå in? Jag vill den mer än att lyckas i världen. Vi pratade ju alltid om hur stor jag skulle bli och jag sa att när jag stog där som årets kock en dag, skulle jag ju hälsa och tacka dig för dina kötbullar med sås. Ingenting har betydelse nu när du inte kommer uppleva allting med mig. Så mormor, se nu till att få tag på en biljett och åk hem. Behöver du hjälp är det bara att höra av sig, pappa kommer direkt och hämtar dig. Det säger han att han alltid gör med mig..


så många minnen det finns. Men denna låten bär på det starkaste. Den är för dig, föralltid

1 kommentar:

emilia sa...

gud vilken fin tatuering amanda. Riktigt fin :) <3