torsdag 6 augusti 2009

mj is a great thing

Vilka stavfel det blir när jag skriver med dessa naglarna, dom bara glider av tangentbordet. Så nu får jag vara lite nogrannare med att kolla hur fel jag stavar så man inte behöver gissa sig fram! Får helt enkelt skriva lite långsammare, suck

Att solen äntligen var här idag, var ju helt otroligt!! Har legat ute hela dagen som sagt och vid fyra gick jag hem till carro. Satt och snackade skit i tre timmar. Fy vad tiden gick fort

Sen blev det mat och tv tittande med mamma, pappa tattade sig lite också så jag fick hjälpa honom. Nu har jag precis skruvat på dörrarna på min byro, så jag är lite stolt att dom blev så raka :D Så snart ska jag lägga mig i sängen och kolla oth, utan syrran inatt :(

Imorgon ska jag hinna med en del saker. Bla att be till djävulen att solen håller sig nu tills vi börjar skolan, välja kläder inför fredagen, raka benen, fixa med rummet dvs vika in kläder i byrån och kasta saker jag inte vill ha och lite så.

sov gott

Inga kommentarer: