onsdag 5 augusti 2009

twilight zonen

Jag svävar på moln, inte dom molnen som ligger i luften utan dom rosa molnen som finns i ens hjärta. Alla mina problem är som borta när det gäller svek och skit. Igår var jag trygg, igår var jag stark, igår var jag mig själv. Jag var mig själv i en famn full av kärlek. Så bra, så bra

Inatt sov min syster hos mig, för jag är lite skraj om nätterna för det har typ börjat spöka i mitt rum eller något. Helt mysko. Säker min lilla Jackson som vakar över mig. Han är så snygg när han hänger där så brun i sin röda jacka på min vägg. Ohh

Imorse vaknade jag vid tio, men somnade om och gick upp vid elva. Gick då direkt ut och solade, eter frukosten då, sen hr jag bra legt där hela dagen. Några gånger har jag fått gå in eftersom det är varmare än allt på vårt soldäck. Fy fan

Snart ska jag gå till Caroline :) min stjärna! Sen åker hon iväg i fem veckor, för att träna! Kom sen hem snäckan, frisk och kry, på benen. Jag älskar dig

Inga kommentarer: