torsdag 6 augusti 2009

your too good too be true

Vilken varm dag!
Imorse hade jag ingenting att göra, fram till middag ungefär. Då cyklade jag och syrran till ica och köpte sallad, bacon, kött och feta ost. Jag stog för maten. Så det blev en baconsallad med fetaost, friterade pommes och grillat kött.

Sen gick jag upp för att trixa lite med min byrå, men grabbarna grus undrade om jag ville komma hem till jarl en sväng. Cyklade dit och vad där en timme typ, hemma vid sju. Sen dess har jag bara suttit på mitt rum och fixat med kläder och sånt, känns som en bastu här inne! Byrån och innehållet är hekt klart nu. Stolen likaså. Har även sorterat ut kläder jag ska sälja och hängt över alla på en stång så det är fixat. Hoppas snart det börjar hända lite mer med rumbytet, för nu går det ganska sakta ;) får skynda på pappa lite, så jag kan komma igång och måla rummet och flytta in möbler, och banka in väggen! :D


har tre texter på byrån också. en på vänster dörren, en på höger dörren och en uppe på :) samt att det sår amanda olofsson på stolen

Inga kommentarer: