lördag 29 augusti 2009

från fest till kalas

Klockan är två och jag har inte riktigt vaknat ännu. För kvällen igår blev sen och bra. Nästan för bra för att vara sann tror jag. Förfesten gjorde det hela som en perfekt start på dagen. Sen tåget och vägen till björket. Fick inte mid mig någon jacka kom jag på när jag väl stod på stationen. Sen björket, först var musiken bäst, sen avtog det ganska bra. Så Klockan var väl ett då vi bestämde oss för att åka hem. Satt med några grabbar hos mig till klockan två, sen somnade jag. Hanna tog några bilder, får väl dom sen hoppas jag

Jag sitter här och är helt klar. Ser ut lite som en prinsessa med min kjol idag. Ska iväg till mormor, kalas med släkten idag. Träffa min favvo bebis, efter lillebror då! Eller man kan inte kalla honom bebis, han är ju stor nu och lillebror fyller snart ett. Min prins. Hoppas mormor mår bättre idag, stackarn.

Inga kommentarer: