torsdag 27 augusti 2009

allting går på rätt väg, otroligt

Nuså är allting igång överallt och allt rullar på. Rummet snickrar pappa på, du är bäst. Det kommer bli så fint. Jävlar vad jag tjatar om det. Klippt mig nu, det blev luftigt som tusan och håret växer så det knakar. Det var ett par stycken i skolan som frågade mig idag om jag hade löshår, men nej det har jag inte =) Ska snart måla naglarna tror jag, eller om jag gör det imorgon. Ida hänger med mig hem efter skolan, duschar och fixar oss. Sen kommer flickorna, äter vid fyra. Innan sex går mamma och pappa, efter sex kommer alla andra. Tio tar vi tåget och slår klackarna i taket. Fy fan vad kul det ska bli. Men nu ska jag snart raka benen, ta något att äta, måla naglarna, eller jag ska göra det imorgon? och trixa med rummet.
a

Inga kommentarer: