söndag 30 augusti 2009

just feel the flow

Igår hann jag inte skriva så mycket, eftersom vi var på kalas hela kvällen sen när vi kom hem satte vi oss och kollade på män som hatar kvinnor vilken film alltså. Den var ju otroligt bra faktiskt, men den var sjuk. Igår fyllde även mj 51 år, eller skulle fyllt om man vill se det på det viset. Grattis

Imorse när jag vaknade började jag med att sätta igång och packa ner alla mina saker i påsar, flyttade in alla på ebbas rum. Sen dess har vi skruvat ner alla saker, plockat ner lister, grundmålat och flyttat ut alla mina saker ur rummet. Så nu sover jag på en 90 säng inne på ebbas rum, hur ska detta gå? Min 1.80 säng då? :(..

Imorgon är det idrott klockan 08.15 på morgonen, utomhus!! Sen slutar jag vid tre, efter skolan åker jag hem, äter, sen drar jag till kvidinge och kollar fotboll och är där hela den kvällen :)

Inga kommentarer: