lördag 18 juli 2009

jag borde ha en egen polis

Mitt internet dampade igår, direkt efter jag precis hade skrivit klart mitt inlägg. Så jag hann aldrig publicera det, trist nog. Men det jag skrev då var väl i stort sett det jag hade gjort under dagen. Jag var på ett köpcenter, det bästa tror jag nog. Efter det åkte vi in till själva stan, gick lite där. Jag fick inte med mig hem så mycket, ett par trosor var det ända. Ska nog iväg en runda till idag, fast till uddevalla. Gå lite på det köpcecntret. Igår kväll när vi kommit hem, satt jag och drack cider med grabbarna. En jävligt trevlig kväll hade jag!



Nuså sitter jag här färdigfixad, bara väntar på att vi ska iväg. Hoppas hoppas på uddevalla eftersom det regnar ute kanske det inte är så roligt att gå utomhus i stan, höhö.
Idag fick jag köra på långbyxor, en tunika och sen får det bli cheap monday skor. Det blir bra, så iväg ska jag

Inga kommentarer: