fredag 17 juli 2009

not that pretty

Andra dagen är vi inne på nu här uppe :) Solen skiner och jag steg upp redan vid halv tio. Har sovit skönt inatt, på en luftmadrass. Men jag märkte att luften hade gått ur lite när jag vaknade så jag kände golvet. Inte lika skönt.. Idag ska vi åka och shoppa. Äntligen får jag komma till överby igen, skit nice. Jag ska ta en bild, så ni ska få se. Jennie, du lär bli avensjuk :D Ikväll vet jag inte om vi drar till fallens? Eller om det blir imorgon. Kanske båda dagarna.



Eftersom solen steker på här, blir det bara shorts och en sval tunika. Ser lite ut som en blomma idag. Ebba och ellen har likadana kläder på sig idag, skit söta! Och nu sitter dom och kollar på jon and kate +8. Ja, det ska väl börjas i tid?


Jag är helt klar, så jag väntar bara på mamma, för det är bara hon kvar.
Jarl, du är bäst

Inga kommentarer: