lördag 18 juli 2009

svenska musik titlar nu eller?

Nu är jag hemma och nu kan jag blogga. Herregud vilken dag det har varit! Det började med självaste trollhättan, gick i gallerian några timmar. Blev av med lite pengar där. Sen åkte vi vidare, blev tillbaka till edet. Stannade till hos madde, sen drog vi vidare till ann-marie. Drä traffades alla syskonen (mammas kusiner) förutom daniel. Så vi var 6 syskon m. respektive + deras barn, sen vi då ;) Så totalt idag var vi väl typ 25 någonting. Jävla massa iaf och kul var det..

Men nu är vi hemma, regnet öser ner där ute. Så snart ska jag ta och läsa lite innan jag lägger mig på min sköna luftmadrass (Y) Alla tjejer sitter nu och sjunger singstar.

Imorgon blir det till att gå upp i tid, packa in alla dakerna sen kör vi till Lenart, pappa ska tatuera två där. Sen blir det till att åka cirka 4 timmar. Stannar nog till och shoppar lite, haha. ovanligt? Försöker hitta jarl present överallt, men vafan ingen affär har den -.- bara till att leta vidare. Sen är det bara tre dagar tills jag fyller år. Mn måndag kommer vara helt fulproppad, shit

Inga kommentarer: