tisdag 9 juni 2009

you with the sad eyes

Idag vet jag inte vilket humör jag är på så därför vet jag inte vilket citat jag ska ta på min text längst upp.. Men det ser bra ut för min dag idag iaf, får väl se framåt dagen. Jag hade tänkt skriva framåt middagen, men vafan klockan är kvart i ett och jag har typ precis gått upp!!

Jennie och Sandra vill ha med mig till klippans marknad?! hör ni hur dumt det låter? Tre, fyra med mickis ska gå på en marknad som lär vara översvämmad med gammlingar. Så jag tror jag får tacka nej till den frågan. Känner för att sätta mig framför datan där nere och spela the sims, äta chips och låta tiden gå. För jag har ju trotts allt sommarlov, och då ska man ta det lugnt (H)

Gårdagen då? Jo den vad i princip perfekt. Cyklade ner till aulan vid 6, möttes av Jennie, Maria, Sandra, Mickis och Frida :) Vi satte oss väldigt långt fram, ett tag iaf. Sen när där började komma folk som fan, satte dom stolar och började bygga på längre fram. så tillslut satt vi imitten :@ Showen var nog en av dom dåligaste jag sett genom alla åren på Ct + detta året. Men syrran var bäst! Efter showen drog vi hem till Jennie, häntade saker drog till ängen och grillade. Det var en helt perfekt kväll, så tack tack tack :) Hemma vid 12, bums i säng

-hur länge måste jag kämpa, hur länge måste jag stå ut med tankarna, hur lång tid måste det gå innan allt blir bra? Tålamodet tar också slut någongång, även när det behövs som mest. Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge

Inga kommentarer: