måndag 8 juni 2009

it's way to late

''Jag har gett dig mitt hjärta och det var allt jag kunde ge till dig. Och räcker inte det för dig, räcker inte jag för dig''

Somnade inte förens två igår kanske, helt fast vid datan fast det kändes ändå inte som om jag gjorde någonting.. Mamma väckte mig halv tio typ, skulle duscha och sen ut och gå med Carro :) Efter ett tag ute, gick vi in och satte oss. Hon tjatade om att Cilla skulle skynda sig med maten för hon var hungrig, HAHA! Gick ner till byn efter en timme, handlade med mamma. Hem igen, åt mat, pizza från frysen (Y) Är nu skit trött, så ska lägga mig och sova en stund sen göra vid mig. Syrran har show ikväll halv sju, ska kolla den med pinglorna :))

Efter det blir det nog grillning om vädret tillåter. peppar peppar (!!!!!)

Nej, nu ska jag sova en stund
underskrift

Inga kommentarer: