söndag 7 juni 2009

and now i wonder

''Making my way downtown, walking fast, faces pass and I'm homebound. Staring blankly ahead, just making my way. Making a way through the crowd. Cause I still need you, and I still miss you''

Så ja, snart har ännu en dag gått förbi och jag har inte kommit någonvart. Dumma söndagar.. Sitter och camar, för typ andre gånden i mitt liv, imponerande!!

Idag har jag i princip hunnit med att göra ingenting. Sytt klart min kjol, varit i byn där det var inget folk alls och suttit här. Sommarlovet har börjat och solen har slutat, jävlar.

Jag är på ett sånt pisshumör idag, för allt bara går åt fel håll. Dessutom har min nacke stannat i ett läge så det gör ont när jag rör på huvudet, toppen.

Snart ska jag väl sätta mig i soffan och kolla Gordon ramsey's the f word <- världens bästa program, med världens bästa kock. Han är absolut min idol och jag ska deffinitivt (?) bli som honom när jag blir stor. over and out

Inga kommentarer: