lördag 6 juni 2009

think before, do it after

''varje dag du väntar, är ännu en dag som inte kommer tillbaka''

Vaknade vid tolv, sen dess har jag gjort absolut ingenting. Direkt när jag vaknade hoppade jag in i duschen, damsugade huset och åt frukost. Nötade The hills på MTV hela långa dagen. Tillslut fick jag ett flipp. Tog fram mammas sylåda och började tänka, tillslut hade jag tänk igenom ett par byxor till en kjol! Var ju för ett tag sen hemma hos mormor och moffar och kollade igenom deras vind, så jag tog hängslebyxorna jag hittade därifrån och sydde om till en balonghängslekjol(? kan man väll kalla det) Jävligt nöjd blev jag iaf, bara lite smått jag ska ända imorgon, sy in den i midjan och fixa vid hängslorna

Med hängslorna nere

och med dom uppe

Efter jag hade fixat klart med den, åt jag kina mat, satte mig vid datan sedan fotboll på tvn ;) Danmark vann, kanske inte så förvånande. Men men, dom gjorde det bra! Även om jag határ fotboll, är dom snygga att titta på.

Imorgon har jag inte riktigt koll på vad jag ska göra, vi får se hur det blir. Nu ska jag iaf lägga mig i min nybäddade säng och kolla dom två sista avsnitten av oth säsong 1 Y

Inga kommentarer: