fredag 5 juni 2009

what do you want from me

''You can't play on broken strings. You can't feel anything that your heart don't want to feel. It's like chasing the very last train when we both know it's too late''

Kunde knappt somna igår pga idag. Idag börjar sommarlovet, idag sa jag heldå till alla treor. Alla HR3:or som jag har haft så roligt med detta året. - Spelat fotboll med adams mobil i köket, glenns alla ord som skämmer ut en och får en alla ligga vikt dubbel på marken, skratten på resturangskolan, blickarna i korridoren, ja och massvis med andra saker. Mest kommer jag sakna att när jag kommer gående till stationen är den första personene jag ser fredde. Men det bästa av det bästa är att han fortfarande är med mig i varje steg jag tar, så är han min.


Vi var vän i aulan i drya timmen, treorna tågade in och förde en jävla massa ljud, UNDERBART! tänk när jag står där om två år, det är väldigt snart. Eftersom detta året har gått snabbare än någonsin. Efter aulan var det tre timmar tills dom sprang ut, så ida, jag, maria och denise drog till stan. Åt mat, fixade blommor och käkade glass. Tillbaka till skolan, kollade när dom sprang ut. Lite trist väder, men alla var superfina. Men av alla som stod där, är fredde den finaste.

Tog bussen hem, cyklade i ösregn. Snart mat, sen en kväll full av oth och slappe. För sedan kommer helgen bara bestå av den bästa av dom bästa

Inga kommentarer: