onsdag 10 juni 2009

himmel blå, himmel blå

''Would you swear that you'll always be mine? Would you lie? Would you run and hide? Am I in too deep? Have I lost my mind? I don't care, you're here tonight''

Jag som trodde att jag skulle få mycket gjort idag, men nej.. Det blev i princip bara soffsittande för min del idag också. Men det behövs för jag är så slut i hela kroppen, skulle kunna sova dygnet runt. Tyvär går inte det säger min mamma, suck..

Imorgon måste jag iaf gå upp i tid. Ska ta på mig gympaskorna och gå en lång runda innan jag går hem och äter frukost. Eller så fixar jag mig först och bara går ut och sätter mig i skogen med sällskap? hm. Efter det ska jag, mamma, ebba och lillebror åka till familia. Förhoppningsvis blir det skor, men tror inte det eftersom jag är totalt P-A-N-K!

Kanske bäst att jag lägger mig nu eftersom mamma väcker mig vid åtta.
underskrift

- Jag saknar personen som får mig att le. Jag kan kan vänta länge, bara jag får höra orden ur hans mun. Att han behöver mig, att han älskar mig på det sättet jag alltid älskat honom. Från första gången jag såg honom. Åh, han får mig att må så bra

Inga kommentarer: