onsdag 3 juni 2009

takin' back my love

''It tears me up. I try to hold on, but it hurts too much. I try to forgive, but it's not enough to make it all okay. You can't play on broken strings, you can't feel anything that your heart don't want to feel. I can't tell you something that ain't real''

Åkte till skolan som vanligt, hade lektion från klockan kvart över 8 till kvart i 9. Kändes inte så lönt, men nu är mitt MVG säkrat i bild!! Så totalt vad jag vet har jag nu 6 MVG, och det känns så jävla bra. Jag tror faktiskt jag har MVG i alla kurserna som slutar, förutom naturkunskapen -.-

Mamma mötte mig på stationen när jag kom med tåget. vi gick en runda till netto, systemet, ica sen hem. Åt precis och nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen så håret hinner torka tills matilda ska fixa det idag. Jag har typ all tid i världen känns det som, men ändå stressar jag. Typiskt mig

Jag vet inte riktigt när jag ska ta tåget till hlm, antingen 6 eller 7. Måste snacka med Ida och Maria. + Jacob då (Y)

Nej duschen nu, stranden imorgon

Inga kommentarer: