tisdag 2 juni 2009

nothing can stop me

Jag måste då säga att mitt liv just nu, inte hade kunnat vara bättre :) Känns som om jag säger det ganska ofta? Men men, det peppar mig!

Mina vänner ligger mig så varmt om hjärtat, festerna som går från innomhus till utomhus, dagarna vid poolen, snart sommarlov, jag fyller 17, tattueringen, lillebror bara växer :) Ja allting får mig att må så bra. Och det faktumet att jag inte ha några problem när det gäller kärleken, gör det hela ännu bättre. Nu är det sommar och det är min tid, vare sig jag är själv eller inte. Men jag vet att ingen kan förstöra min sommar, förutom det dåliga vädret som jag hoppas håller sig borta! :)

Nu måste jag ta och borsta tänderna, ta min pollen medecin, cykla 300 meter till stationen och sen ha en lektion för att sen åka hem och lägga sig vid poolen. Tack som fan må jag säga, för detta underbara vädret (H)

Inga kommentarer: