måndag 1 juni 2009

rise against

''A hero of war, yeah that's what I'll be. And when I come home, they'll be damn proud of me. I'll carry this flag to the grave if I must. Because it's flag that I love, and a flag that I trust''

Vaknade elva idag, käkade min nya favvo. Mikromackor med sallads dressing (Y) Jag vet att jag är konstigt, men någon måste ju stå för det. Direkt efter maten, la jag mig vid poolen. När mamma kom hem blåste vi upp en poolstol, sen flöt jag runder på den i säkert en timme. Sen tog jag första doppet, stolt! Sen upp, bytade om, cyklade till tandläkaren. Hem igen, lägga sig vid poolen :)) - denna dagen, ett liv

Annars så går det framåt med min tattoooo, YAY :) bilden visar inte allt, där ska till ännu mer hår, en till vinge, armarna ska ritas klart och sen ska vi rita tre stjärnor. Den kommer täcka halva överdelen av ryggen. Dom tre stjärnorna ska jag ha i nacken. Tjejen eller vad man ska kalla det, kommer bli i svart grå, med lite rött i vingarna. Sen två av stjärnorna ska vara röda och en ska vara svart. Den röda står för mina två systrar och den svarta för min bror. Tjejen visar att jag alltid beskyddar dom :)

Inga kommentarer: