söndag 31 maj 2009

like a vacuum bag

Jag hann aldrig skriva igår, så fullt upp hade jag!
En helt underbar helg har jag haft, helt sjukt

I fredes efter bloggen, fixade jag mig lite, inte så värst mycket. Hoppade på cyklen och drog till Jarl, satt där ett tag sen hem till jennie :) Där alla underbara flickorna var, Maria, Jennie, Mikaela, Sandra, Frida och Evelina! Vi dansade så vi höll på att dö, spelade kort och skrek hej vilt! Drog till byn vid elva, gick en runda. Mötte en massa, sen skildes alla åt. Jag hamnade oplanerat i öltältet och satt där resten av kvällen - eller ja, tills jag blev utsläng (Y) Hemma vid halv två, somnade bums.

Upp vid elva på lördagen, sprang runder i hela huset och bara larvade mig. Rakade benen, åt kebab, städade poolen, hoppade in i duschen, sen fix och så :) När klockan visade sju, tog jag mina cider, på med klackarna och drog till Jarl. Satt där till typ, tio? Gick sen ner till byn, gick runder ett tag. När det började bli mörkt gick vi och mötte Adde, sen öltältet. Satt där hela kvällen, skrattade så jag låg dubbel :)) Tack för den kvällen grabbar, både dom jag kännde sen innan och dom jag lärde känna! Hemma vid tjugo över två, somnade

Idag vaknade jag redan vid halv elva, gick ner och åt frukost. La mig ett tag vid poolen, irriterad över vem som vann Robinsson!!! Lite färg har det nog blivit, men inte mycket. Ska sitte där hela dagen imorgon, eftersom jag är ledig. Kanske ta ett första dopp i poolen? Iaf flyta runder på en madrass med en kall cola i handen, som det ska va :)

Jag kan inte fatta att skolan snart är slut, så jävla skönt det ska bli! sommarlov och allt är så efterlängtat nu :) Jag har ju i princip ingen skola kvar nu; börjar ju ett på tisdag, onsdag går jag till halv tio, tosdag blir det stranden och fredag springer alla ut! Helt insane :)

Nej nu har jag skrivkramp och nu ska jag springa hem till Caroline, snäckan min

Inga kommentarer: