fredag 29 maj 2009

just let me save you

''Everywhere I'm looking now, I'm surrounded by your embrace. Baby I can see your halo. You know you're my saving grace. You're everything I need and more. It's written all over your face. Baby I can feel your halo, and I pray it won't fade away''

Eftersom jag var ledig idag kunde jag sova ut tänkte jag igår, vaknade redafn sju imorse. Var kissnödig och hade ont i huvudet, Men jag viste att om jag steg upp skulle jag inte kunna somna om. Somnade och vaknade upp cirka 9, med världens huvudverk.. Gick nog ner 4 kilo när jag kissade. Tog några tabletter (1 pollen, 1 p-pilla, 2 ipren och 2 vitamin) känner mig som en pillerknarkare. Duschade och rakade benen, kollade några avsnitt av oth, bakada två kakor men ugnen pajjade dom :( Sen nu står jag och fixar mig!

Skulle igentligen till Caroline idag, men antingen sover hon eller så har hon glömt det.. Men jag väntar ett tag till och ser om dom ringer. Jag måste nu sminka mig klart, sen äta något innan jag drar vidare. Det blir en kväll utan alkohol, men kul ska jag ha ändå :) Har även på mina nbya skor, hihi

jag antar att jag får nöja mig med att bara vara vänner. en liten del av dig är bättre än ingen alls

Inga kommentarer: