torsdag 28 maj 2009

life goes on

''It's gonna be love, it's gonna be great. It's gonna be more than i can take. It's gonna be free, it's gonna be real. It's gonna change everything i feel. It's gonna be sad, it's gonna be true. It's gonna be me, it's gonna be you. It's gonna be, it's gonna be love''

Sov lite länge imorse, eftersom regnet bara öste ner var jag inte så pigg på att gå upp. Blev lite stressigt men jag fixar alltid klockan på mornarna. Väl i skolan var det bara städning och betygsamtal. MVG i livsmedelshygien och MVG i kallkök, + MVG:t i varmkök. Åh vad jag är glad nu :)) och stolt över mig själv.

Eftersom det bara var städning i skolan, kom jag hem tidigare än vanligt. Hann även klacka om mina skor, skönt. Så nu står dom bara här och väntar på björket. Strax ska jag byta om, fixa sminket och dra ut en sväng. Göra byn osäker och lite så

Var är det fina vädret, nu när jag väl har många shorts och mina nya skor har kommit hit? visst solen är upp men värmen då? puhu, blir ledsen.. Ikväll och inatt ska jag kolal sönder oth, eftersom jag kan sova hur länge som hellst imorgon (a)

Inga kommentarer: