torsdag 18 juni 2009

soon it will be over

''You were my eyes when i couldn't see. You saw the best there was in me. Lifted me up when i couldn't reach. You gave me faith 'coz you believed. I'm everything i am, because you loved me''

Igår blev det inget inlägg, ganska ovanligt. Men idag blir det ett.
Mamma försökte få upp mig vid 9 igår innan hon stack, jagsatte mig upp i sängen men så fort hon stängde ytterdörren la jag mig ner och somnade igen. Vaknade vid elva, therese kom vid tolv. Vi slöade igenom dagen, skönt som tusan. Stack upp till netto, åt mat och kollade tv resten av kvällen. Somnade halv ett typ, bums. Upp vid halv åtta, hon for till solskolan och jag med mamma ner i byn och parkerings handlade på ica. Köpte även mig den perfekta saken till min födelsedag, hihi (a)

Gick hem en runda till Caroline, YIPPI :D Du är så söt vännen, jag älskar dig. Och nu är jag så jävla trött, så jag vet inte var jag ska ta vägen. Måste ta och lägga mig tror jag, eller smörja in min tatuering? Jag vill slöa med honom. Och imorgon ska jag chocka min mormor med min tatuering, undrar hur det går..? Iaf, imorgon är det midsommar och mamma är nere och köper cider till mig.

Inga kommentarer: