onsdag 17 juni 2009

ill stay with you

Idag minsann, var det till att gå upp tidigt. Mamma kom in och väckte mig vid halv sju, det var bara till att försöka ta sig upp ur sängen. Jävlar vad ont jag hade i ryggen hela natten, vaknade varje gång jag var tvungen att vända mig.. Men men, upp kom jag och in i duschen blev det. Jag trodde på sol hela dagen så jag tog shorts på mig när vi åkte till hbg, när vi kom fram blåste det och var kallt som fan. Så efter tandläkaren fick vi gå in och köpa ett par långbyxor till mig, eftersom det blev klippan efteråt :)

Nåväl, tandläkaren. Kallas snart in för rönken (stavning?) av tänder och käke. Sen så startade dom i augusti typ, om inte jag minns fel? eller jag kanske inte lyssnade. Dom drar ut tänder där upp, sätter in tandställning både upp och ner. När tänderna är raka, blir underbettet större, då ska dom såga av lite här och var och hamra och ha sig. Lite kryddat men ungefär. Sen tandställning lite till. Så 1.5 - 2 år :) Så har jag tur är den av till studenten (Y)

Klippan var bra, jag fick me dmig en poliströja hem. Super snygg. Väl hemma var jag ensam, så jag satte mig och kollade fotboll, 5-1 till sverige. Sen gick jag ut en runda, fick röra på benen lite till idag. Sen hem, duschade och sen tvn. Mamma och dom kom hem, sen lagade vi mat. Så elva satt vi och åt en riktig KVÄLLSmat.. Nu måste jag lägga mig och kolla oth, sen sova gott. Upp tidigt imorgon, therese kommer och sover här :))

Inga kommentarer: