tisdag 16 juni 2009

jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

Nu sitter jag och lyssnar på en massa låtar med mening, som påmminer lite om mig. Det är dom bästa låtarna, när dom berör en själv. Jag kan ju inte riktigt sova, för min rygg svider så jädra mycket, men inget jag dör av :)

Idag har jag segat igenom hela dagen, vaknade inte förens vid tolv kanske. Gick upp, grillade korv i ugnen med mamma och matilda. Det blev min frukost, skit nice. Sedan gick jag in i duschen, satte mig vid datan, gick ner och snackade med pappa. Kom överens om att det blev tatuering idag, äntligen. Vid åtta satte vi igång, halv elva var vi klara. Jennie och Jarl var här en runda och höll migsällskap, tack som fan :)) Den blev verkligen jättefin och jag är supernöjd. Bara tre stjärnor som ska till nu sen är den superklar. Så Matilda, Ebba och Alfred, denhär är till er Y

Nu sitter jag bara här och sitter. Ska snart försöka lägg mig och kolla på film, förhoppningsvis somnar jag snarast. För imorgon blir det upp tidigt, köra till tandläkaren, sen klippan marknad med en massa folk.

tack pappa, jag älskar den lika mycket som jag älskar dig
YY

Inga kommentarer: