fredag 19 juni 2009

GLAD MIDSOMMAR!
Jag är snart påväg till mormor och morfar, för att äta mat och så där. Sedan sticker jag ut!

Imorse tog vi bilen och körde för att plocka blommor, sedan när vi kom hem band vi kransarna :) Så nu är den klar, håret är lockat, tightsen är på, cidern är i påsen och nu fattas bara vännerna! Sen är allting klart och jag är på väg. Jag trodde ärligt inte att det skulle regna på kvällen, eftersom det inte gjorde det igår, men vissa envisades. Men se där, vem hade rätt om inte jag? PUSS på mig (a)

Min tatuering är snart läkt, så nu kan solen komma! Jag står nu och lyssnar på Gyllene tider som spelas på nästan högsta volym i min stereo precis bredvid mig, härligt va? Gyllene tider är något som tillhör sommaren. Ta mig tillbaka till deras sista turne tillsammans, då var jag som bäst.

Ha en fin kväll, som jag tänkte ha :)
och till dig jennie som nu sitter i ett förstält vid husvagnen, extra glad midsommar till dig snäckan Y

Inga kommentarer: