söndag 21 juni 2009

take the last train and get gone

''I said this world could leave us anyday. But my love for you, it will never go away. And I don't wanna go to sleep, cuz' you are like a dream. For every night I say a prayer, well I swear you are the answer. You're an angel, you're an angel, you're an angel''

Midsommar igår var inget annat än underbart! Äntligen var alla samlade, alla dom vanliga var på ett och samma ställe. Ställer vi alltid fann varandra på förra sommaren, dag som natt. Åh, mina vänner är det bästa. Det började hemma hos mormor och morfar, sen vid sju åkte jag hem till Jarl. Tack ni som var där som förgyllde min kväll. Den varade bara till typ tolv, men den var absolut underbar på alla sätt och vis! Bilderna finner ni på min bdb

Idag var det otroligt nog lätt att ta sig upp ur sängen, åt frukost sen var det soffan som gällde. Och i soffan, har jag suttit precis hela dagen. Jarl kom vid två, tre? och drog för ett tag se. Så idag har det varit toppen :) och den jävlen åker utomlands på onsdag, fan..

Nej nuså. Jag hjärtar mina systrar. God natt

Inga kommentarer: