lördag 23 maj 2009

a thousand miles

''You think you won't need me. That you're gonna get you somethin' better, but you know that we're in this forever. And you can, think you can walk out, even with your doubts. But you know that we're in this together. You can try to push me from you, but nothing you do will keep us a part''

Vaknade hyffsat sen idag, redan vid elva! Mamma smsade mig och sa att det var frukost. Direkt efter det for hon först till systemet och köpte cider till mig, TACK! sen stack dom till väla. Jag hoppade efter ett tag in i dushen, letade rätt på lite kläder och lagade mat :) Nu har jag precis käkat klart, min cd är färdigbränd. Nu ska jag bara fixa håret, packa väskan och cykla till jennie. Där vi fixar smink, ska hjälpa henne med kläder och har vår egen lilla förfest, mihi. Sen blir det tåget till klippan, FEST SOM FAN, sen nana hos mickis :) Upp imorgon, kolla film med niko och sen hem lite senare på kvällen :) Ser ut att bli super

Måndag går jag bara till typ elva, tisdag har jag sovmorgon som fan, onsdag slutar jag tidigare, torsdag ska vi bara städa i köket, fredag är jag leeedig! :) tjoho

Inga kommentarer: