söndag 24 maj 2009

..don't hate me

''But boys will be boys. Oh yes they will. They don't wanna define it but just give up the game and get into me. If you're looking for thrills then get cold feet''

Kvällen igår blev faktiskt lyckad! Så jag tackar för den :)
Pierre 17 år av en ren och fin vänskap, jag står bakom (framför) dig i alla lägen oavsätt om du har rätt eller fel!
Jarlan, jävlar vilken biff jag är om man tänker efter (H) nej men bästa bästa du, jag är rädd om dig eftersom jag bara har en och han vill jag behålla

Hemma hos mickis vid halv tre, sms och så sen somnade jag med hennes 80 miljoner katter -.- Vaknade vid elva, frukost sen tåget hem vid ett :) Duschen snabbt, sen hem till mormor och moffar på fika, sen ica och nu här. Grilla ikväll (Y) Jag kan knappt gå på foten, jävla glasskärva.. Men ja som sagt, tack för kvällen och tack för tungan andre!!!

Dina spel är inget som imponerar på mig! du vill bara höra att jag inte glömt dig, eller hur? Du vill att jag ska gå vidare, men lätt för mig! Sluta gör det svårt så ska du se att jag försvinner..

Inga kommentarer: